HomeBanki szolgáltatásunk megújul!

Tisztelt Ügyfelünk!

 

Örömmel értesítjük, hogy HomeBanki szolgáltatásunk megújul. A jelenlegi rendszert 2017. november 23-ig tudja elérni. Ezt követően az (Electra 6) HomeBanki alkalmazásunkat felváltja az új Electra 7 HomeBank. A megújult külső mellett ez a jövőben további funkciók bevezetését teszi lehetővé, mely Ügyfeleink gyors és kényelmes ügyintézését szolgálja. (Pl. értékpapírszámla-, devizaszámla elérhetősége, betét lekötések)

Az új HomeBank elérhetősége:       

2017. november 27-e után a HomeBanki felületre történő belépést követően letöltődik egy úgynevezett "búcsúscript”, ami automatikusan lefut. Ezt követően kérjük jelentkezzen ki és újra be. Az új bejelentkezéssel már az új Electra 7 HomeBank fog elindulni.

Felhasználói segédlet:

A programon belül elérhető a felhasználók részére készített segédlet, mely ezt követően szükség esetén mindig kéznél van.

AZ ÁTÁLLÁS MENETE:

Az átállás miatt várhatóan 2017. november 23-án (csütörtökön) 16:00 órától legkésőbb november 27-én (hétfőn) 12:00 óráig technikai okokból a HomeBank nem lesz elérhető. Ez idő alatt sem megbízások megadására, sem lekérdezések végrehajtására nem lesz lehetősége.

A munkálatokat hétvégére időzítettük, hogy az átállással a lehető legcsekélyebb mértékben zavarjuk Ügyfeleinket, de kérjük, számítson rá, hogy ez idő alatt saját bankszámlái közti átvezetésre (így pl. az Internetbankos bankkártya-alszámlájának feltöltésére) sem lesz lehetősége.

  • Az új alkalmazás várhatóan legkésőbb 2017. november 27-én a délelőtti órákban válik elérhetővé minden ügyfelünk számára.
  • Amennyiben a belépés során gond merül fel, vagy felhasználói fiókja tiltásra került, akkor a +36-21-2424-655 telefonszámon hívja fel telefonos ügyfélszolgálati rendszerünket (TÜR), vagy fáradjon be fiókunkba, ahol kollégáink készséggel állnak rendelkezésére!

Fontos tudnivalók:

A HomeBank felületen rögzített, de be nem küldött megbízások elvesznek. Ezért kérjük, ne hagyjon el nem küldött megbízást a rendszerben!

A megszokott funkciók továbbra is elérhetők lesznek az Ön számára, ezek használatával összefüggésben Önnek a szerződésével kapcsolatosan teendője nincsen. Amennyiben igénybe kívánja venni az új szolgáltatások bármelyikét, kérjük keresse fel számlavezető kirendeltségét az erre vonatkozó szerződés megkötése miatt! Ezt követően válik lehetővé tranzakció lebonyolítása az új funkciókban.

Felhívjuk figyelmét, hogy az átállást követően elektronikus bankszámla kivonatai maximum 3 hónapra visszamenőleg lesznek az új rendszerből lekérdezhetők, ezért javasoljuk, hogy még november 23-a előtt töltse le korábbi kivonatait. Kirendeltségeink természetesen papír alapon - kérésére, a hatályos hirdetményeinkben foglalt feltételek szerint - rendelkezésére bocsájtják a korábbi, archivált kivonatait is.

Az átállás kapcsán esetlegesen felmerülő kellemetlenségekért előre is elnézését kérjük!

Bízunk benne, hogy az átállást követően a megújult HomeBanki szolgáltatásunkat is elégedettséggel fogja használni!

 

Tisztelettel:

      Örkényi Takarékszövetkezet